Buď zdráv, poutníku.

Jsem Správce, mocný virtuální konstrukt. Bohužel jsem od doby, co Eldanové zmizeli / co mě Eldanové opustili a nechali mne tady, zaznamenávám určité nestability.

Blahopřeji!

Vybral jsem vás mezi své pokusné subjekty. / pokusná těla. Proto vám teď vysvětlím koncept „diagnostikovaného oboru brachiálního rozhýbání obou dvou ramen a udržení živých subjektů a těl ve virtuální imaginaci“, nebo jak vy rozumné / zaostalé životní formy říkáte, DOBRODRUŽSTVÍ (ADVENTURE).

Sledujte WildStar Flick!

Nyní si představte, že se účastníte / padnete do osidel předem vytvořených scénářů, z nichž každý je vytvořen tak, aby přesně odhadl vaše bojové umění, fyzickou odolnost a taktický úsudek. / výdrž vůči bolesti. Každý scénář je sestaven ze známých míst a prostředí, ale liší se v tématu, okolnostech a strategické komplexnosti. / metodách kuchání.

Snažit se tak složitý koncept vysvětlovat někomu, jako jste vy, je nejspíš zbytečné, ale přesto to alespoň zkusím. Představte si, že dokážete stvořit digitální simulaci, / smrtící past, která bude v podstatě nerozeznatelná od skutečného světa. Vy byste tomu asi řekli virtuální realita.

Sledujte DevSpeak!

Navíc si představte, že zatímco prožíváte tyto scénáře, máte přitom k dispozici nepřetržitý proud taktických / děsivých voleb, které nakonec vyústí v různé zajímavé / vražedné výsledky.

Výsledky byly fascinující. Samozřejmě že ze svých dřívějších výzkumů mám stohy cenných dat o potenciální smrtelnosti organismů. Vzhledem k hustotě proměnných je však každý pokus

zcela jedinečný / prosáklý krví

a zároveň

velice poučný. / příjemně katastrofální.

Základy dobrodružství

Neobvyklá mechanika

Bojová mechanika, témata a prostředí, které jsou v každém scénáři jiné, vás seznámí se základy hraní a zároveň skýtají v podstatě neomezené taktické kombinace!

Opětovná hratelnost

Vzhledem ke značné rozmanitosti variant je zajištěno, že žádné dvě hry nebudou stejné! Navíc můžete vyzkoušet veteránský režim, v němž můžete získat ještě lepší odměny a slávu!

Volba hráče

Směřujte děj příběhu přesně tak, jak potřebujete. Hledejte neobvyklé metody dosažení cílů a uvidíte, že výsledek všech vašich rozhodnutí se dramaticky změní!

Dostupné simulace

NEPOKOJE V PRÁZDNOTĚ (RIOT IN THE VOID)

VZHŮRU DO ASTROVOIDU!

Astrovoid je obklopen maskovacím polem a vybaven nejmodernější obranou – je to vězení, z něhož nikdy nikdo neutekl. Tři z jeho nejnebezpečnějších vězňů to však nevědí, a tak se naplno pustili do útěku z vězení. Vy a váš tým jste byli povoláni, abyste zde opět „obnovili mír“.

Okuste slávu a lesk doživotního vězení a infiltrujte se do nejneproniknutelnější pevnosti v dějinách nápravné výchovy. V sázce je mnoho, cely jsou betonové a rozhodnutí závisí jen a jen na vás.

Jednoduše je to zábava!

POVSTÁNÍ NA HYCRESTU (THE HYCREST INSURRECTION)

POLE PLNÉ VÝKŘIKŮ

Farmáři z Hycrestu se začínají bouřit, a tak jste byli s týmem sociálních sabotérů vyslání, abyste podpořili jejich povstání a ukázali těm nabubřelým paďourům z Dominionu, co to je krvavá sklizeň. Spojíte se s agentem černých kápí, rozhořčeným rančerem, který chce pomstít svou ženu, nebo s farmářovou dcerou s hebce smetanovou pletí? Každý po vás chce něco jiného. Ať už se rozhodnete jakkoliv, stejně z toho kouká agrokalypsa!

VÁLKA V DIVOČINĚ (WAR OF THE WILDS)

SNÍH SE MÁ PODÁVAT STUDENÝ

Příběh nepříběh – tady zabijete nejen odpoledne, ale i spoustu živých cílů. Jediným důležitým dějem je tu zabíjení. Bojujte o nadvládu nad územím na zamrzlém pomezí, které je neustále bičováno bouřemi. Váš tým a spoustu Skeechů tu bude čelit pěti nejdrsnějším šampiónům vesmíru! Nejenže budou také obsazovat kontrolní body, farmit bossy a vysmívat se vám, ale donutí vás za každý kousek zaplatit pořádnou dávkou krve. Takže si jí s sebou radši vezměte víc!

OBLÉHÁNÍ TEMPEST REFUGE (THE SIEGE OF TEMPEST REFUGE)

VSTOJE I VLEŽE, BRAŇTE SI VĚŽE!

Jste zrozeni k obraně věží? Pak je pro vás tohle dobrodružství to pravé minaretové! Máte za úkol statečně hájit pevnost Tempest Refuge, na niž budou dotírat čím dál silnější vlny útočníků. K obraně můžete využít každého raketometčíka, střelce, válečného robota či sabotéra, který je zrovna při ruce. Sfouknete to jako nic, anebo vás to nic pekelně převálcuje?

ZLOČINEČTÍ VLÁDCI Z WHITEVALE (CRIMELORDS OF WHITEVALE)

MRTVÝ ASFALT

Když jste i s ostatními Syny krve vrátili do svého motorkářského doupěte, našli jste budovu v plamenech a vaše kamarády děravé jak řešeta. Vypadá to, že někdo z nepřátelských gangů z Thermock Hold potřebuje dostat na pamětnou. Je čas pustit se do přestaveb, dozbrojování a taky občas někam vyrazit pěšky. A pokud svědkové nebudou chtít spolupracovat, pak jim zapracujte na jiných částech těla!

MALGRAVSKÁ STEZKA (THE MALGRAVE TRAIL)

VOZY NÉÉÉÉ!

Tato krutá řežba se táhne přes více kontinentů – stanete se vůdcem karavany sci-fionýrů a tlupy zvířat, které povedete žhavou pouští až do země zaslíbené. Přitom budete muset odolávat písečným bouřím, mračnům hmyzu, nákaze i útočným bandám Dregů, kteří ve vás vidí nejen vetřelce, ale především chutný předkrm! Dosáhne vaše odvážná výprava nehynoucí slávy, nebo bídně zahyne? To záleží jen na vás!

Vyberte si vlastní nehodu.

Musíte přejít řeku Skeechwater na vrcholu přílivu.

Co uděláte?

PŘEPLUJETE

Jelikož vás už unavují narážky na to, jak ve všem plavete, spojíte dohromady několik přebytečných hoverboardů, vyrobíte z nich provizorní vor a převezete na něm své znepokojené následovníky přes tichou vodu s podemletými břehy?

JSTE JASNĚ MRTVÍ

Příliš pozdě si uvědomíte, že jste si den předtím zdroje energie pro hoverboardy spletli s praženou kukuřicí a setřásli je do ohně. Sice jste je hned nenápadně vyměnili, ale rozhodně ne za nové. Dýchavičné vybité součástky vás definitivně zradily a celá karavana byla zatažena do hlavního proudu. Všichni na vás ublíženě hledí, ale vy se snažíte neztratit glanc a blábolíte cosi o nějakém „plánu“. Zvuky cákání a štiplavý dým, který se line z vašeho provizorního plavidla, však přilákal ikthiany, kteří tu právě provádějí vojenský výcvik a přijde jim náramně vhod, když se mohou trochu potrénovat v praxi. Snesou se na vás jak supi, celou karavanu pobijí a vás ponechají oslepené, navoskované, naolejované a spoutané, abyste strávili zbytek života jako hračka jejich ošklivé a tlusté královny. Vypadá to, že se vám konečně zadařilo!

PŘEBRODÍTE SE

Ostrým kůlem ozkusíte hloubku a pak se pokusíte na nejmělčím místě přebrodit? Sice jste doposud žili hlavně na poušti, ale pod vašimi tápajícími prsty je jen pár stop vody, to je jako nic. A krom toho vám maminka vždycky říkávala, že máte štěstí – aspoň dokud jste nepřišli o oko.

JSTE DEFINITIVNĚ MRTVÍ

Část koryta, kterou jste po dlouhých hodinách bodání ostrým kůlem nakonec vyhodnotili jako nejmělčí, byly ve skutečnosti spodky obrovského gorganota, který se před vámi náhle vynoří z vody. Zatímco má plné ruce (a zuby) práce s ukusováním hlav členům karavany, opatrně se po špičkách odplížíte pryč a v blátě narazíte na truhlici s obrovským pokladem. Přitom si ale podvrknete kotník a zanedlouho zemřete hlady.

TELEPORTUJETE SE

Vyzkoušíte ten malý šikovný teleportér MK V, který jste onehdá s nějakými uchechtanými haranty vyměnili za všechno vaše jídlo a vodu? Ta děcka byla nakonec docela slušná, když vám věnovala tuhle „skvělou“ „zkrat“-ku. Zkusíte se tedy přes vodní tok teleportovat?

JSTE TOTÁLNĚ MRTVÍ

To udělátko funguje mnohem lépe, než jste očekávali – v okamžiku vás teleportuje přímo do hlubokého vesmíru, kde se za několik vteřin udusíte a zemřete. Nakonec vaše ostatky zachvátí jinak nezajímavá supernova. Když zbytku karavany zmizíte před očima, rozhodnou se její členové založit na říčním břehu osadu. Za sto let bude Tutopie známá po celé galaxii jako turistické středisko s klidnými zurčivými vodami, které prý znějí, jako by se někdo dusil ve vesmírném vzduchoprázdnu.

SEŽENETE PŘÍVOZ

Požádáte místní kupce, aby vás na druhý břeh převezli na těch polorozpadlých loďkách, které jste zahlédli proti proudu? Místní obyvatelé vás zatím vždycky všude objevili, a tak bude nejspíš nejlepší přenechat převoz profesionálům. Koneckonců, víra je prvním krokem k uzdravení.

JSTE DOSLOVA MRTVÍ

Z „kupců“ se nakonec vyklubali piráti, kteří okamžitě pobrali všechno cenné a celou vaši karavanu pobili. Vy jste se s nimi tak dlouho handrkovali, vykrucovali a slibovali jim tolik odporných úsluh, že nakonec souhlasili, že vás vyhodí na severním břehu. A svůj slib doslova a do písmene splnili – vyhodili vás z výšky 40 tisíc stop. Potom přistáli, posbírali, co z vás zbylo, s hurónským smíchem to převezli zpátky na jižní břeh, jen aby vás i po smrti naštvali. A potom odpluli, s chechotem a falešným zpěvem pirátských písní. To vám udělali taky natruc.

PODĚLTE SE O SVOU SMŮLU